utorak, 30. listopada 2012.

Sastav Cudan je ovaj svet u meni kad sve pozuti i porumeni

Cudan je ovaj svet u meni kad sve pozuti i porumeni U meni i ne samo meni negi i svima nama krije se jedan cudav svet koji s jeseni sve cesce zuti i rumeni. Zasto zuti? Zasto stalno ne rumeni? Zivot je nekad siv a nekad zut dakle nekad rumeni nekad zuti. A svijet je ovaj tiran tiraninu a kamoli dusi blagorodnoj. Svi mi ovaj svet smatramo jedinim i najboljim izborom. Sta ako postoji svet u kome nista ne zuti u kome imaju samo boje koje mi hocemo. Imamo li izbora. Naravno, ali vecina nas se miri sa tim kada svet u nama zuti i koracamo dalje malo pognutiji nego inace kad koracamo, ali doci ce i vrijeme kada nece biti ni zute ni sive kada nista nece zutiti i rumeniti, kada ce nam presvlaciti pelene ili ce oko nas biti samo mrak. I to nece biti svet u nama nego svet oko nas.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi

Balika Vadhu - Mala nevesta

Balika Vadhu - Mala nevesta - Mlada nevesta indijska serija besplatno gledanje online sa srpskim prevodom